Egentligen..

Ja, köra över bron då det lyser rött gör jag aldrig igen!
Stod i tidningen att man fick en böter på 5200 om polisen tog en!
Dessutom gäller ingen försäkring om ngt skulle hända, och vi som bara tänkte att vi inte kunde missköta jobbet för lite blåst.

Shit vad dålig kursen står just nu, tänkte flytta över lite pengar till Sverige men det gör jag då absolut inte än!
Den har stått dåligt i en månad nu ungefär, aja..

Förresten, me fick jobb i Hemavan. Men han kunde inte lova att vi skulle få nå mycket timmar i januari så då skulle Moa fara tillbaka hit och jobba. Så det betyder att jag bara far till Hemavan över nyår och jobbar och sen tillbaka hit igen i en månad, inte speciellt frestande. Jag vill ju vara ledig nyår ju!

Egentligen skulle jag ha jobbat har så man har varit här i ett år. Jobba hela december..
Egentligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback