Snö ge mig snöö

Åh! Detta är så typiskt mig! Så fruktansvärt typiskt mig.
När jag väl har hittat en sån där karl, ja då ska han ta och resa bort till Zambia i två månader..
Men som sagt det är ju så typiskt mig så det är väl bara att se det positiva i det hela, vart det nu gömmer sig :p
Aja, råkade få med mig hans kamera igår.. Där fanns det en himla massa fina vinterbilder :)
Oooh, de suger i magen på mig. Längtan efter vinter och snö.
Ingen havsvinter med regn regn regn och blåst till tusen utan riktig snö, som hemma.
Hoppas jag får jobb i Hemavan :)






Appropå blåst, idag har det varit storm här!
De som jobbade morgon fick vänta till mitt i dagen innan de kunde köra över bron. Huvva vad läskigt det var när vi väl skulle iväg men på jobb måste man ju.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina vinterbilder,om det skulle vara till någon tröst så regnar det här också. Vi drar inte iväg på någon Norgeresa så du kan lugnt säga hejdå till Mattias. :) Kramar

2009-09-11 @ 06:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback