Dumma väder

Äntligen är allt klart! Nästan torsdag åker jag upp med min morbror till Norrland!
Han har börjat jobba i Linköping, vilken tur man har va :)
Upp på torsdag och ner på söndag igen, sen är det bara en vecka kvar tills det blir hemma ett bra tag framöver!
Skönt :)
Ikväll skulle vi ha haft grillkväll, jag och några grabbs men solen behagade inte lysa utan istället både haglar och regnar det så det slår mot rutorna. Så vi flyttade upp det tills imorrn, få se om vädret är bättre!
Annars blir det nog iaf en öl eller två på endera ett inflyttningsfest eller hos Johan.
Imorrn ska jag förresten ut på stan o shoppa med Li oxå! Så fullt upp hela dagen med andra ord! :)
Och bästa av allt, imorrn är det fyra dar kvar tills jag får pussa en massa på min älskling igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback