läget nere i Östergötland

Sitter nere i Berg.
Helt ensam är jag, tanten jag bor hos är på teater och kommer inte tillbaka förrän runt ett o Isabella har farit hem.
Nu har jag fixat en vecka och det återstår bara 39.
Än så länge känns det riktigt bra, utbildningen är precis som jag hade tänkt mej och mina klasskamrater är kanon!
17 stycken är vi totalt, 3 tjejer o 14 killar från 44 ner till mej o Marcus.
Däremot kommer nästa alla härifrån, eller iaf runt ikring, det är bara jag o Fredrik som kommer norröver och han kommer ända från Gällivare.
Ikväll har jag faktiskt pluggat för första gången sen gymnasiet och de kändes inte konstigt alls.
Det var nästan som om man alltid hade pluggat!
Däremot så saknar jag Jerry, mycket.
Idag har varit den jobbigaste dagen, vill så gärna vara hemma!
Men jag får försöka se det positivt för det är mindre än två veckor kvar nu.
Fast just nu är det väldigt svårt..

Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback