Allt som hänt!

På måndag, klockan två, kommer jag hämta Jerry i Lkpg :)
Två veckor tidigare än vad vi hade trott. Och jag är världens gladaste människa!
Sen fick vi reda på att måndag vecka tolv, alltså inte nästa vecka men veckan därpå så är vi ledig! Och även fredagen den veckan! Så jag kommer kunna fara hem en dag tidigare! :D Kommer bli måånga dar hemma denna gång och jag är glad! Mitt liv leker just nu! Och jag trivs :)
I lördags var jag ut med två klasskamrater här i Lkpg, började förfesten hos Marcus efter att Fredrik hjälpt mej med parkeringsautomaten som var de konstigaste jag stött på! Mobbad blev man med, de första han sa när han kom var att de kan inte vara lätt att komma från Norrland till civilisationen! Hrmf :)
Tisdagen var vi ute i skogen och vilken dag sen! Solen lyste och jag lyckades med alla mina stubbar så nu är det bara att hålla nerverna i styr när de bär av med praktiskt prov B om två veckor!
Vid lunch grävde jag ner mej och nästan somnade i solen, var så underbart! Men någon, förmodligen Micke var så snäll o såg till att jag inte somnade med en snöboll!
Nu när alla i klassen har börjat lära känna varandra trivs jag så himla bra! Det är roligt nästan hela tiden :)
I Onsdags var vi till Skinnskatteberg och skogsmästarskolan och dit vill jag sen, vilket ställe! Det jag saknar är tre månaders praktik annars så kommer jag ha allt annat efter det här året.
3 år med pluggning verkar vänta mig, för skogsmästare vill jag bli!
Over and out Sofie Jonsson, blivande skogsmästare ;) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback