Greys ikväll!

Ikväll ska jag till farmor och hjälpa henne bära nå grejor.
Tur, för då kanske kvällen försvinner fort..

Ikväll är det Grey's Anatomy! Yes!
Vill bara se det, piggar upp mig lite grann. Känns behöva det nu..

Åh, orka fara på skolan imorrn bara för mösspåtagning.
Tror inte det va!
Ska skicka mitt huvudmått till Alex så hon kan skicka de till dem som håller i det så slipper jag fara.
Men sen om det blir bra de är ju en annan sak, men de känns som om jag inte bryr mig så mycket..
Bara den sitter där, och sen var det som jag och Alex diskuterade att man kanske ska ha lockar och då spelar det kanske inte så stor roll om den är lite för stor..?
Aja, allt löser sig säkert till slut

Ne, nu ska vi resa till backe!


Förresten, denna msn.. Blir aldrig riktigt klok på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback