En månad kvar...

Nyår i Borga blir det allihopa! Fy så roligt!
I stuga sju! Med all the girls! Girls i alla stugor! Fy vad roligt!
Och kanske,kanske ska Balla bruden med!
Skitroligt!



Hm, ja vad händer denna helg då?
Kanske kanske ska man ut på fest. Om alla planer fungerar!
Skulle vara kingen! Tihi!

Ikväll smäller det! Grey's Anatomi! Tjing!
Ska bara övertala min kära far om att det inte ska ske nå hockeytittande mellan 21.00 till 22.00 på familjen Jonssons tv denna kväll!

Jag som hoppades på sällskap ikväll, och absolut imorrn kväll men chi fick jag. Dumma skola!
Men sällskap kommer jag abslout att ha på torsdag i alla fall!



90011-45Åh, vad jag vill festa! Järnet!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback