Lördag

Idag har jag krattat och krattat och krattat.
Det är inte så tråkligt ändå.
Lite ensidigt efter ett tag kanske men tiden går fort, och det ville jag att den skulle göra idag för Oscar har inte varit här. Han har varit i Strömsund pågrund av lokaltidningen.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som kommer att hända.
Egentligen skulle jag kanske ha pluggat till provetpå måndag, men jag är så less på allt som har med skolan att göra.
Kanske blir det hemma hos Mårtensson. Skulle nästan tro det.

Och till veckan är det hela fem dagar jag måste vara där. Även fast jag bara har en lektion på två av dagarna. Irriterande.


Idag har jag och Gösta tagit en promenad med, tänkte att den skulle bli längre men ån som man annars brukar ta sig över var alldeles full med rinnande vatten så vi fick vända och då gick vi igenom skogen istället.
Det vart inte så långt men Gösta verkade nöjd ändå.

Snart är det middag, så himla hungrig.


Känner mig rätt sugen på choklad, med daim. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback