Lördag

Åh, det är så skönt att vakna upp hemma.

Igår var jag i Strömsund heeela dagen.
Dagen ägnades åt en mässa, var väl sådär, rätt roligt.
Sedan så gick vi till Mickys och åt en bit mat, mysigt var det.
Fortsatte sedan till Alex där vi började göra i ordning oss iför kvällen.
Satt och pratade i flera timmar, jätteroligt!

Sedan skulle vi på Hörnet, skit lite folk, jag, bettan och pierre kände att det inte riktigt var värt att lösa in sig så vi stod  utanför och tittade på lite folk en stund.  Samtidigt så pratade jag med Oscar,  han försökte ta sig in på ett ställe i Övik, och medan det inte fanns någe folk alls i Ström så var det huur mycket som helst där, typ sju m lång kö och de tog in två åt gången! Lite komiskt.
Vi började efter ett tag att strosa vidare då vi  mötte på Wennberg Stod och pratade med henne en stund.
Sedan gick vi hem till Alex igen där vi satt och pratade tills jag skulle hem!
Hade träffat Emmmma, och Sebban på Statoil så jag fick åka hem med dem.
Så jävla skönt att få åka hem, annars hade jag kanske bara tagit mig till Hoting.






90011-87

Åh, Oscar frågade mig en sak igår, vart så jävla glad bara av att han fråga!
Vet egentligen inte varför
Fast det kommer ju inte att bli av än..








Varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback