Näst sista skoldagen denna vecka!

Nej men så fantastiskt! Man kan blogga igen!


Idag gjorde jag veckans sista prov, skööönt..
Men måste ändå snart börja plugga igen.. Blä, vad jag är otroligt less nu.

JAG, köpte en tröja på Helens idag, helt otroligt! Men den var fin:)

Åh, i helgen blir det rocken brudar och kille
Fy vad roligt det kommer att bli, vill verkligen ut.

Jag tror vi kommer få en fin monter till mässan på lördag, fast det är ju förstås inte den riktiga men ändå..
Brun och fin..
Tänk, det är bara en vecka kvar, helt otroligt.
Fast jag ska nog inte gå många dagar nästa vecka, bara en lr kanske två..
Och på torsdagen ska vi girls till stora staden och köpa lite foood och så till nyår.
Nice bajs..


Hm, någon konsigt typ har addat mig på msn, från typ asien någonstans.. Skit udda..


Åh, när kommer min älskling hem egentligen?
Känns så konstigt att inte veta.
Vill helst ha han hemma nu så vi kan myyyysa...
Älskar dig Oscar, över allt annat, är så glad att jag har dig.
Vad lyckligt lottad jag är egentligen..


90011-44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback