Never let you go..

Du och Jag..

När du far, kommer mitt liv att bli så otroligt tomt.  
Jag kommer bara vara halva Sofie, för den andra delen fick du av mig för två år sedan..
För två år med dig har gjort att jag inte minns hur mitt liv var utan dig..

Du är ju min Älskling, mitt hjärta..
Jag kommer att göra allt för att försöka komma till dig så mycket som möjligt, skiter i om jag kommer få mycket skolk. Vad spelar det för roll? Pluggning kan man sköta utan att vara på skolan.. Jag kan lika gärna läsa till prov i Sthlm, med dig..
Sextio mil, så långt.. Tacka gudar för mobiltelefon..





Du och Jag..

Älskar dig så  ..
Trodde aldrig två år kunde gå så fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback