Onsdag

Najs!
Vi har en stuga i Borga! Tjoho!
En stor en oxå tydligen, glädjen är stor.
För trots allt var det jag som strulade till hela nyår, mådde skitdåligt om att det kanske inte skulle bli ngt pågrund av mig.. Men nu blir det!
Från fredag mitt i dagen till tisdagmorgon har vi en stuga i Borga! Tjoho!
Känns nästan som om jag vill ringa dit och beställa dessa biljetter igen bara för att han ska få veta att vi fått en stuga, för så lite.. I Borga, han som dumförklarade mig så.. Jävla jävel haha!






Ne, idag ska jag julpyssla.
Gå ut och plocka granris och göra fint på bron..
Men först blir det frukost!
Tjing!





MEN VI HAR EN STUGA I BORGA!!
Åh, vad jag längtar nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback