Snart....

Nu har jag skrivit klart anteckningarna tills provet imorrn.
Oscar förhörde mig, jag kunde rätt mycket ändå, happy!

Blev bjuden på pizza idag av min svärfar, mums! Efterlängtat!

Undra vad som händer på nyår egentligen?
Jag skulle vilja fara till Borga men ja vet ju int vad som kommer att hända, Suck..
Dubbelsuck..
Men men, bara det inte blir Hoting så, men de blir det säkert bara för att jag säger så, haha!



Jag ska få en julklapp av eMMMMa! Tiiiii! =D
Så snällt, kanske ska ta och kolla mig runt efter en till dej med tjejen.. ; D


90011-50














Åh, idag fick vi flytta på ett prov, så otroligt skönt känner jag.
Kan ta och koncentrera sig på de andra två jag har nästa vecka.. Nice..

Ne, skolan o livet känns tungt nu, så otroligt mycket som ska vara klart..

Dagen har varit jobbig, fast de e skönt att man har grey's ikväll då, tiii..
The holy moment..




Jag undrar som flundran om gäddan är en fisk?`



P3 Rockster, vilken underbar radiokanal!

Kommentarer
Postat av: emmmmmmmmma

angående radiokanalen så suger den, å angående att vi träffats lite håller jag HELT fullständigt med om, å Julklapp behöver du inte leta efter för de va inget speciellt!:D...

2006-12-07 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback