Fly From The Inside

Jag hatar att det töar! Hate!
Inte nog med att snön försvinner så blir det så otroligt halt och blött..  Uscha.

Det blir nog utgång denna helg, kan bli roligt : )
Så länge sen jag var ute i Strömsund..

Allt känns lite tungt just nu.
Kan inte sluta tänka på vad jag ska göra med mitt liv efter gymnasiet.
Fast man ska inte klaga egentligen.



Jag längtar efter min pojkvän..
Vill vara med han varje dag, varje timme, varje minut..
Jag älskar min pojkvän.




När kommer Emmmma hem..? Snart.. Om två, tre dar.. wiiee!
Jag tycker om Emmma..
90011-72























Ikväll är det Grey's Anatomi, en liten fågel viskade i mitt lila plommonöra att det skulle vara spännande ikväll..  Då får man inte missa.




Ringde till konsum igår, kanske kanske kan jag få börja tjäna lite pengar.
Hatar att vara pank. Blä.







Robinsson Robban o en kåt dvärg, hur ska denna helg sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback