Novemberveckan..

Ja, nu sitter jag här igen.. hemma.. Känns inte bra.
Vill vara kvar i Örnsköldsvik. Så otroligt skön stad. Och sen vill jag ju vara kvar med Oscar. Tihi..

I Onsdags var vi ut, fy vad roligt det var! Åh vad jag skrattade åt Anders lr ska jag säga Perro ; D haha!
Och alla andra oxå för den delen.. David och Henke med extensions, haha!
Gick senare till Plattan, inte så mycket folk, alladeles lagom var det. Och där var det jätteroligt. Satt och pratade med Malin, en flickvän till en av Oscars klasskompisar. Jättegullig var hon : )

Sen så har jag och Oscar myyyst hemma hos honom resten av veckan, försökt få igång jettan och byta till vinterdäck men fader hade glömt skicka med några andra hjulbultar så de sket sig..

Var ute igår med, fick gå in V.I.P haha!
Anders hade ett sånt kort men det var ett tjejkort så han gatt ha med sig en tjej.. Vilket blev jag. Men de var dessutom 20 som gällde så jag var inte så säker om jag skulle komma in. Men vakten slängde ett öga på mitt leg, log och så att jag fick gå in.. Tihi.. Tur jag har.
 Medan jag och Anders festade vidare där inne och väntade på Oscar och Pierre så hade de riktigt hejigt  med bråk i kön ocg grejor..
Vi väntade och väntade, tillslut så gick jag och pratade med vakten och då visade det sig att de bara fick ta in 25 stycken till och det var 30 i V.I.P kön.. Vilket betydde att de aldrig skulle komma in.
Kvällen slutade därmed och vi strosade iväg för en hamburgare på Mackendonken:D

Otroligt härligt vecka har det varit.  Och till helgen bär det av till Stockholm : D haha!
För att få se InFlames! Yeah! Och Slayer.. Fy så roligt det ska bli!
Längtar...



90011-75
Älskar dig så mycket..


Kommentarer
Postat av: emma

Ingenting att se fofie;)

2006-11-05 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback