Onsdag den tjugonionde november tvåtusensex

Tjooohopp! Det kommer att ske!
Jag o My kommer att äga i helgen! Fy, vad jag längtar!
Det kommer bli så satans roligt!
Sen fick jag dessutom låna Anjas lägenhet, tack för de gotjejen:D
Sen om jag hittar hem är en annan sak.. haha!

Ja, fy vad mycket prat det har varit denna dag om nyår.
Och det är så fruktansvärt länge kvar! Men längtar man så längtar man!


Ja, jag kanske inte kan ha bil imorrn!!
O då vete fan om jag far ens..
De e ju det där företaget, men jag känner inte för att sitta i flera timmar bara för det!
Känns så fjuttigt.. Dessutom om jag inte har bil så kan jag ju inte köra till plasthuset heller...
Åh, jag vet inte hur jag ska göra!
Jag hoppas det löser sig..






Åh, imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback