Resan till Huvudstaden börjar idag..

Idag gäller det! Wiiiee!
Igår for jag till Hoting för att checka jobb men hon var ej där, måste ringa idag.
Vill så gärna tjäna pengar. Slippa detta sparande och få lite mer pengar, sköönt.
Snart smäller det, lr rättare sagt om 7h 3min smäller det.
 Då börjar jag min resa till Sthlm. Tji!

Nu har Emma farit iväg till MQ igen, svikit mig.
Men hon kommer tillbaka till helgen: ) 
Längtar..

Fast jag skulle ju vilja vara kvar i Övik i helgen för Balla bruden ska ju ut och göra stan osäker.
Och jag vill gärna hänga på, fy vad roligt.
Kanske kanske..

Du Och Jag Baby 
Älskar Dig Så Vansinnigt!






 


Kommentarer
Postat av: emmmmmma

Jag längtar efter dig fofie:)

2006-11-18 @ 08:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback