Efter regn kom det... massor av snöö..

Heeej!

Nu har jag kommit hem!
Hela vägen var det 60 som gällde men hem tog vi oss! Yes!
Mer än halva vägen var det noll syn.. Bara massa vitt.. Vackert..
Sen mötte vi en buss som inte saktade ner och nästan begravde oss.. Vilket sätt..
Sitter nu här vid Simons dator som han motvilligt har lånat ut till mig och myser..
Så otroligt skönt med snö hemma..
Mycket bättre än all regn och rusk det har varit i Örnsköldsvik.

Imorrn ska jag gå ut!
 Med Emma:D tihi!
Så roligt det ska bli!
Har fått en ny tröja av min gos som jag ska ha på mig. tokbra!

Har nu officiellt slutat på Höglands Såg, lite sorligt faktiskt, var otroligt roligt där. Men man kan alltid hoppas på en fortsättning ; ) Man  vet ju faktiskt aldrig...

Oscar Bergman har blivit en del av mig.
Är som en zombie utan min älskling.

Åh, igår så soolade vi.. Så nu är jag brun som bara den. Tihi.
Roligt värre.. Och det bästa av allt!
Simons moppe kanske säljs denna helg, vilket betyder pengar för mig!
Vilket i sin tur betyder en vinterjacka och nya skooor.. Fast det sista tror jag ska beställa på internet!
Finns sjuk snygga vans och converse som jag skulle vilja ha..

Hm.. Undra vad som händer efter gymnasiet?
Väldigt spännande men samtidigt lite ledsamt..
Ingen skola längre, och inga kompisar varje dag.

Snart ska jag bege mig ut i vintervädret för att hämta min mor.

Blir såå lycklig av snö.
Kommer inte kunna leva utan det, never ever..
Så otroligt vackert...




90011-69



Imorrn kommer jag få träffa min favvokille av alla.. Gösta! :D saknat govovven min..
Mer än vad jag visste känner jag nu.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback