Om alla var snälla,,

Ja men tisdag!:D
Skolan är snart slut för tre veckor framöver!
90011-52 Fy så skönt!

Ja, igår var jag då till Örnsköldsvik med Oscar, fram och tillbaka, bokstavligen.
For vi sju ungefär och kom tillbaka runt tolv.
Sedan så bakades det tunnbröd hemma hos Oscar, mycket roligt var det!
Jag fick uppdraget att försöka paketera alla tunnbrödspåsar med en något antik påsförslutare! Haha!
Men de löste sig tillslut.

Åh vad jag längtar till praktiken nu!
Och lovet framförallt!

Inatt drömde jag att jag vann sju miljoner, drömde till och med hur jag sparade en viss del ch så.
Men tji fick ja! Inte fanns det några miljoner och väntade på mig i den riktiga världen inte.
Men man klarar sig väl säkert.

Denna vecka känns gå så himla fort, men de är väl för att farbror är här.




Om alla var goda hur skulle världen då se ut?
Skulle de då inte finnas några svältande barn i Afrika?
Eller några maktgalna koreaner i Nordkorea?
Det kanske inte skulle finnas några  som blir mobbad?
Eller kanske, kanske det inte skulle finnas korkade scheman?




90011-53



The Hush Sound -  You Are The Moon
Absolut värd att lyssna på..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback