Dripp Dropp

Jag har kommit fram till att Filosofi måste va det absolut värsta ämnet som finns!
Det rubbar hela min syn på livet ju!
"Är verkligen någonting sanning?"
Ja, när ngn frågar ngt sånt så vet att man att denne har en baktanke.. Och det var inte en så lite komplicerad baktanke!
 Får nästan ont i huvudet bara av att tänka på det;)
90011-37För han menade att bara för att jag ser det så behöver det inte vara sanning..
Tänk om vi bara drömmer alltsammas,
att vi sedan kommer att vakna upp och inse att vi inte har levt utan drömt.. Herregud!
Tänk om det verkligen
är så!

Har sprungit denna dag med! I regnet... hihi!
Känner mej så otroligt duktig men huvva vilken stelbent ja e nu =D haha
Kan knappt röra mej!

Och det regnar och regnar..
Snacka om äkta höst.. Jag som vill ha kalla stärnklara kvällar. Men Icke!
Det ska regna hela tiden!
Så fort det blir stjärnklart ska jag ta en skön promenad och bara titta.. Fy så mysigt!






90011-39
Vi två.. Inte nykter.. Men roligt va d:D



Kommentarer
Postat av: emma

jadu, fyyyy så roligt vi hade ;D hihih

2006-09-28 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback