Tisdag. En dag närmare.

Åh, idag fick jag hålla i den. Min framtida mobil. Erika den jävel köpte den igår. Jag vill ha!!
Dumma rättskunskap, vill inte. Tur att man bara har den en gång i veckan.
En dag närmare lov. Och en dag närmare Oscar. Snart är det slut med allt resande.

Igår fick jag sällskap på teckenspråk av Hanna :)
Sen följde hon med mig på sörgård och tittade klart på Grudge 2 med mig o Pierre.
Den va inte så läskig tycker jag. De va som inte nå äckliga saker eller nå plötsliga händelser eller vad man ska säga. Du får en nu chans : P

Idag ska jag vara duktig. För jag ska gå på teckenspråk även idag.
Första gången på länge som jag går på bägge lektionerna under en och samma vecka.

Min mobil börjar lägga av, den ringer inte utan låter folket komma till röstbrevlåda istället.
Fast det är på tiden egentligen. Trodde den skulle räcka för all evighet.
Men lite synd är det ju att den går sönder när jag har så lite pengar.
Aja, det löser sig säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback