Tss...


Åh, detta med jobbet.
Men ja, som den som la en trevlig kommentar skrev, de e ju en viss skillnad på lönen med.
Ja, men de kanske det är, men jag jobbar mindre på campingen med, kan ju vara en orsak?
Det finns olika människor, som trivs på olika ställen.
Jag trivs inte så värst på ett sjukhus. Slipper det helst.
Vill ju egentligen vara utomhus, för där trivs jag bäst.
Men jag tror att jag ska testa iaf.
Sen är det ju bra att ha ngt extra jobb då och då till hösten då jag förmodligen ska plugga till mig några ämnen.
Tillräckligt Moget?





Egentligen hade jag tänkt gå ut och gå en sväng nu ikväll men de blåser så mycket.
Skit oxå. Aja, men det får gå iaf.




Ja, och så hade jag LOV!



Dagens höjdpunkt var lätt Susanne T, söt du : )

Kommentarer
Postat av: suss tuss bomullsboll

oh ja;) har du nått segel åt mig :P

2007-04-04 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback