Norge

image115Norge gäller fortfarande.
Har precis talat med Alex, och vi kommer nog att hamna längst längst längst upp i Norge.
Tur att jag har med mig henne så jag får hjälp med språket :)
Vi kommer hamna på en arbetsplats där de utvinner gas, och vi kommer att städa där arbetarna bor, ungefär som ett hotell.
Resan bjuder företaget på, och boende.
Helt king :D
Vi kommer att varva mellan att jobba två veckor och vara ledig två veckor.
Runt 20 000 kommer vi att tjäna efter skatt, tihi.. Rätt hyfsat för en halv månad.
Dock kommer man nog att jobba 10 12 timmar om dagen men de få gå det med:)


Vi har bestämt att vi far i September.
För Alex sista dag är 12 augusti och min 16 så då får vi ledigt i två veckor eller nått innan vi börjar.


Jag längtar nu..


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

åh vad roligt =)

2007-08-02 @ 07:45:54
URL: http://idajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback