Min vecka

Ja, då var jag hemma igen för några dagar.
Himla skönt att vara ledig faktiskt :)
Igår gjorde jag inte så himla mycket, var på ICA och handlade och sen så bakade jag en kaka.

Idag ska jag  till Junsele för att vara med på invigningen av Anjas nya salong!
Sen ska jag nog resa till Hoting efter middagen hade jag tänkt.

I onsdags var jag bjuden på middag av min älskling,
han hade bokat bord för vi firade 3 årsdag.
Himla mysigt var det.

I måndags var Alex hos mig,  stannade till tisdagen.
Båda var ledig i måndags så hon kom ner och sen gjorde vi stan.
Åt hos snålkineserna där de tog betalt för ett glas vatten.
På kvällen färgade vi Alex hår, skitsnyggt blev det!

Och i söndags var mor och far och hälsade på.
Vi gick oxå på stan, tog en fika på Thörners.
Sen brummade vi ut till Lillänge innan de skjutsade mig till Lugnvik för jag skulle jobba kväll.


Nu ska jag jobba tre dagar till, sedan är jag hemma och jobbar i Backe över jul o mellandagarna.

Sen ska jag nog fira nyår i Klimpfjäll denna gång : )
Funny funny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback