pisskväll..

Dude I totally miss you
I really fucking miss you.
 






Ska vara hemma imorrn. Helt jävla slut i min kropp. Sjuk kallas det.

Måste räkna matteC. Vill man bli ekonom så är det fan i mig dax att hag börjar jobba på det!



Så jävla besviken. Men jag har inte riktigt gett upp hoppet än, kanske kanske.
Känns som om det inte spelar någon roll om jag gör det nu lr sedan för jag kommar aldrig känna att jag har råd iaf.



Vill så jävla gärna ha dej här nu, Oscarsuget är jävligt stooort..

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

vi kan vänta.. jag har egentligen inte heller råd.. don't worry! det gör ingenting.. men besvikelsen går ju inte att göra någonting åt.

2007-02-13 @ 22:39:14
URL: http://idajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback