Söndag, last day of the week

Idag är det fint väder. Idag kommer jag att bli ensam igen.Vill inte vill inte vill inte!
Men han kanske kommer hem om två veckor, och då stannar han i en vecka, snacka om skolkvecka det kommer att bli. Så nu är det dax att jobba för två vita veckor, så jag kan vara borta lite grann.
Igår raggade vi till Dorotea och kollade dansen, fast vi stannade inte så länge. For hem och sladdade på lastbilsparkeringen, fy vad roligt det var! Jag och min mys skrattade hela tiden! Och jag kan göra 360 :P det kan inte min älskling!



Åh, har skitit i skolan de senaste dagarna så idag gäller det att jag pluggar ikväll. Suck, måste kolla nyheter, ekonominyheter. Tråk, bryr mig inte ett skit. Och sen är det psykologiprov, imorrn. Och jag har inte öppnat boken, men de kommer att gå iaf. Det är ju bara 20 sidor jag ska kunna.



Inatt låg vi och pratade i ungefär två timmar, somnade halv tre. Det  tyckte jag om.



Nej men jag kanske ska umgås med min älskling innan har reser ner till Sveriges huvudstad igen.

Vill inte vill inte vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback