De tio om mig

Tio första:
Första bästa kompis: Sandra
Första bil: Min Audi :D
Första förälskelse: Oj då.. Robin kanske.
Första husdjur: Två katter, Gråben och Brunben.
Första semester: Hm, har inte haft en semester än, bara lov!
Första jobb: Golfbanan här i Rossön.
Första köpta skiva: Oj då, Bon Jovi kanske.
Första riktiga kärlek: Berra vad jag vet :
Första piercing: Hål i öronen  vid tio års ålder kanske.
Första konsert: The Unholy Alliance.

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Öl för heela slanten.
Senaste bilfärd: Igår när jag hämtade mor min.
Senaste filmen du såg: Djävulen bär Prada.
Senaste ringda telefonsamtal:  Alex tror jag var sista.
Senaste bubbelbadet: Veckan mellan jul och nyår med Emmmma och Oscar : D
Senaste spelade cd: Ingen aning, men på MP3 har jag Billy Talent : )
Senaste kyss: Alldeles för länge sen nu..
Senaste gången du grät: Igår till Grey's ; )
Senaste måltiden: Skinksås och Spagetti.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja.
Blivit arresterad? Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nee... Inte vad jag vet.
Varit på tv? Nej. Men i tidningen, räknas det ; )
Fått ditt hjärta krossat? Oja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja.
Busringt till nån? Haha! Flera ggr!

Sju saker du har på dig:
1. Tjocksockar
2. Grå Tshirt
3. Kofta
4. Mjukisbyxor
5. BH
6. Trosor
7. Sockar

Sex saker du gjort idag:
1. Åkt buss.
2. Varit på skolan.
3. Ätit äckellunch på skolan
4. Kollat Pjaartas bilddagbok ; )
5. Varit domare i en diskussion
6. Fösökt pluggat

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Kökortet!
2. Mina svarta byxor.
3.Får nog säga pass på resten, är ingen sakfreak : )
4.
5.

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):

1.Oscar
2. Susanna
3. Jossan
4. Pierre

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Vinter
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:.
1. Resa världen runt!
2. Vinna på lotto!

En sak du ångrar:
1. Att jag inte vet vad jag vill göra med mig själv och min framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback