I Just Died Today

Varför ska man börja hoppas så långt innan ngt?
Varför kan man inte vara nöjd med att det är såhär nu?
Varför gör jag alltid detta mot mig själv?
Det är likadant varje gång, och inte alltid men oftast slår det tillbaka på mig.
Det är som att det går till en gräns sen börjar jag längta, hoppas, drömma..
Men inte denna helg heller..
Han kommer inte. Och det gör så ont.
Kan man bli immun? För i såna fall hoppas jag att jag blir det snart..






Men jag får trösta mig med att jag ska få fara hemifrån, så skönt.
Göra något istället för att sitta hemma, för det hade nog bara gjort saken ännu värre.
Få fara iväg med tjejerna och dricka lite och ha roligt! Längtar..




Men jag längtar ännu mer efter dig..
Så mycket så hjärtat snart går itu..

Nikola Sarcevic - Nobody Without You..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback