Örnsköldsvik

Idag har jag varit i Örnsköldsvik, fan vad jag är ute och ränner tihi..
Hjälpte Oscar att flytta ut, så nu är det slut med myshelger i Övik!
Va även  på tömning hos Carlings och köpte en jätteball röd scarf med dödskallar på!


Fick även med mig min pojkvän på en promenad ikväll, YES!

Men sen att han klagade typ 40min av 45min få jag väl ta då


I helgen kommer det nog inte hända mycket..
Men de kanske är lika bra, mycket mycket länge sen jag var nykter en hel helg..



Satt och tittade runt här på internet och kom på att det snart är WWW, om en månad..
Dit vill jag! Tänk, en hel helg med supning och skotrar! Fan va najs

Nån som är på?

Åh, vill inte börja plugga..
Men jag måste, detta jävla företagsprov!
Aja, godkänt har ja ju i betyget iaf


Börjar skolan bra, ska skolka första dagen, tihi..
Ska skjutsa Han som ska med tåget till Ösund.

Jag vill Festa!!
Järnet!!







Förresten! Lyssna på P3 på fredag kl 20.00!

The Unholy Alliance, den konserten va ja på Asbra!
Haha!


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Jag är på! Jag är på! Jag är på! Vad är WWW?

2007-01-06 @ 00:13:22
URL: http://idajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback