Så mycket snö har fallit över Jämtland idag.

Idag har det fallig massoooor av snö! Vart så otroligt glad när jag satt där och lyssnade på världens tråkigaste lärare och fick se att det nästan stormade ute! Åh..


Ikväll ska jag på gympa med min mor. Det behövs skulle jag tro! Kommer nog bli roligt!


Vilken otroligt onödig dag, hade bara en lektion på morgonen,
om jag hade vetat det hade jag aldrig klivit upp imorse!
Men imorrn hoppas jag på att jag ska kunna åka hem tidigare.. Skulle va skönt!



I miss my Boyfriend.. Så långt borta!
Men de har ju snart gått två veckor nu..



Idag har jag varit med Emmmma, de va länge sen!
Dampbarn! Men en söt dampis!
Brum brum!


Imorrn kanske jag ska simma, få se. Skulle vara skitkul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback