the first day

Första dagen på skolan, missade första lektionen.
Klantskalle..



Åh, blev smått deprimerad idag när jag såg vårterminens schema, jag har ju ingenting..  Suck.
Måste försöka få ledigt på fredagar.. Detta går inte! Kan inte ha det såhär, vill inte hänga där hela dagarna och göra absolut ingenting! Och inte kan ta mig hem dessutom!

Jag vill iväg och sola, måste göra det imorrn.. Har ju trots allt sovmorgon till elva..
Skit schema!


Vi ska på WWW girls! Fan va najs! Hotellrum och San Francisco!

Ikväll ska ja se hur länge jag kan hålla på med balansbollen! Kommer bli en upplevelse är jag rädd för!



Idag är det pannkaka till middag!


I'm all alone now..
The first day of many..
All American Rejects - Straightjacket Feeling


Det snöar ute, skönt.. Jag älskar snö, ska nog ut och gå en sväng om jag hinner det.
Finns det nå skönare egentligen? Med bra musik i öronen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback