Tisdagmorgon

Sitter nu här, dagen började inte så bra.
Klev upp kvart över sex, och innan jag hunnit ut ur mitt rum kommer mor in och säger att jag inte behöver fara på skolan idag. Första tanken var, åh vad skönt men så kom jag på att jag bara måste fara idag, jag har företag som jag måste gå på. Blä. Kände verkligen inte för det.
Men så ringer min underbara far och säger att han kan hämta mig i grannbyn idag för han jobbar inte idag.
Åh, vad glad jag blev!
Slipper sitta sj på skolan och göra ingenting. Najs najs!


En dag närmare.
Längtar så jag tror jag svimmar.
Han kommer i övermorgon.
Var påväg att fälla en tår av lycka imorse på bussen då jag kom på det.
Du och Jag Baby ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback