Två veckor, 3 dagar, 2 timmar och 17 minuter..

Så länge sen är det sen du for.
Sen du satte dig på tåget till Sveriges huvudstad.
Jag har fått nog nu. Jag vill ha dig här igen.
Att det sista jag hör ikväll är du som säger att du älskar mig och att jag ska sova sött.
Få känna dig snusa ner dig i nacken på mig innan vi somnar.
Men framför allt vill jag känna dina läppar mot mina.

Två veckor, 3 dagar, 2 timmar och 17 minuter är alldeles för länge..
Men det ska bli tre veckor och 3 dagar minst innan jag får se dig igen..









There's something about you now
I can't quite figure out
Everything you do is beautiful
Everything you do is right


Cause it's you and me..

Kommentarer
Postat av: emmmmmmma

söööööööt :) den där snor ja ;)

2007-01-26 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback