Tvådagarsledighet.

I helgen har det varit fjällsjömarknan, men jag var inte ut iår. Jobbade hela helgen..
Vilket min bästa kompis vart lite sur på mig för för hon ville ner till mig o partäj!
Men chaffis blev jag iaf på lördagen, rätt roligt..
Även fast jag aldrig hade tagit på mig det om ja vetat att Anja helt plötsligt kom i hälsa på!


Och nu kommer några lediga dagar, skönt.
Ikväll ska ja o Oscar mitt ute  i skogen till en plats som ligger vid en å och en sjö o där ska vi tälta.
Åh vad jag längtar, vi ska grilla o bada o bara äga varandra.
Sitter o skriver en  komihåglista så vi inte ska glömma nått, men vad ska man egentligen ha med sig?


Hihi, till helgen är det dunder o på fredagen är jag tvingad att gå, undra av vem ;P
Hon ska till och med komma och hämta mig i Rossön!
Goooood goood!



Allihopa frågar vad det ska bli till hösten. Jag vet inte vad det ska bli till hösten.
Egentligen vet jag för min del, men min andra hälft planerar så mycket så jag vet bara inte vart vi kommer hamna.
Men allt löser sig. Bara jag får vara med Oscar.


Norge för mig  o dej?
Fan va najs ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback