Frågestund

Vem är du? Sofie :)
Vart bor du? Rossön och Hoting
Cola eller fanta? Fanta
liknar du en kändis? Kanske liknar Kiera Knightly lite..
Senast film på bio: Djävulen bär prada
Bästa årstiden: Alla
Vad ville du bli när du var liten? Stuteriägare
Katt eller hund? katt
Brukar du dra vita lögner?  Det händer..
Har du pojkvän/flickvän? Ja, min alldeles egna underbara Oscar.
Hur tidigt stiger du upp? Kvart i Sex
Vem/vilka vet mest om dig? Oscar o Pierre
Gillar du att slåss? Nepp
Vad har du på dig just nu? Svart jeanskjol, grått linne o underkläder.
Ikväll ska du: Titta klart på Criminal Mindes.
Vad är du allergisk mot? Inget.
Vad gör du nästa år? Hoppas jag studerar i Luleå.
Målar du naglarna? Ja, genomskinlig är favoriten.
Kan du stå på händer? Nepp, inte en chans.
Vänster eller högerhänt? höger
Favoritserie: greys anatomy o criminal minds
Gillar du att fotografera? Icke det.
Är du bra på att måla? haha!
Har du någon tatuering? nope
Har du någon piercing? Nej.
Är du glad nu? Ja:)
Vem saknar du nu? Ingen alls.
När grät du senast? Tisdags.
Vart var du utomlands senaste? Räknas Norge?
Sommarplaner? Lasarettet, och njuta av sista sommarlovet.
Hatar du någon just nu? Ja, en enda..
Vad vill du helst just nu? Veta vad jag ska göra med mitt liv..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du hade ju ditt sista sommarlov efter tvåan ju:P

2007-06-10 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback