nytt jobb, nytt liv..

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!
Nu börjar mitt nya liv med min Oscar.
Wiihooo!

Synd bara att brattbäcken va så himla mycket roligare än sjävla studenten.
Fast det var väl bara för att det var dans, och jag älskar att dansa!
Jag o Oscar rockade dansgolvet!

Innan dansen hade vi förfest hemma, jag o Emma rockade på kubb:D



Idag har det varit första dagen på jobbet.
Det var precis som jag trodde att det skulle vara.. Och det är inte positivit.
Jag visste att jag hade rätt då jag sa att jag inte ville ha ett jobb inom vården.
Det var inte bara fördomar..
Men det blir pengar på kontot och kanske blir det bättre med tiden.
Hoppas verkligen på det..

Till helgen är det dans igen!
Fy sjutton vad roligt!




Idag firar vi två år och ett halvt med varandra.
Och många många många fler ska det bli..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumms!
Hur är det? WOW, ske ni ut o daaans i helgen? Me too! i think! Då kanske man ses! :P Ha det bäst! Tony hälsar me :) Pyss pyss

2007-06-14 @ 11:17:14
Postat av: Miika

O förresten Grattis grattis på eran dag!!

2007-06-14 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback