Allt eller ingenting..?

Gårdagen gick jättefort.
Idag är det plugga.
Jag ska gå på balen.
Jag och Oscar. Inte trodde jag det för två år sedan att vi skulle få en till chans. Hihi..
Nu är det sommartid.
Limegrön..
Idag tror jag att jag ska följa med far och tvätta bilen..
Idag fyller min morfars far bror 90 år.
Måndag annandagpåsk ska jag klippa mig.
Jag har en gul bil.
Mässan är över och det är så himla skönt.
Just nu lyssnar jag på The Fray - How To Save A Life
Och jag mumsar på en Werthers Original.
Idag lyser solen.
3 dagar och några timmar.
Nu är det bara två veckor kvar tills lovet.
Jag har sökt jobb i Ösund.
Snart tar jag studenten. Vad fan ska jag göra sen?
På lördag är den högskoleprovet.
Efter påsklovet är det ungefär två månader kvar.
En STOR tung sten inuti mig..

Imorrn ska jag ha internationell ekonomiprov.


Kommentarer
Postat av: emmmma

hittta du nån klänning?:D

2007-03-25 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback