Allt och ingenting. Ensam.

Och så var det första dagen på skolan för denna vecka. Känns väl sådär, egentligen ska man inte gnälla för vad ska jag göra sen.
Åh, vad jag inte vill ha med denna mässa att göra. Kan den inte bara försvinna? Som om den aldrig funnits.
Skulle vara kanoners tycker jag.

Snart är allt detta över, och vad hade jag tänkt göra då?

Ensam igen.. I två veckor förmodligen. Sen kommer han förmodligen hem i en dag för att sedan försvinna igen.
Känns skitroligt. Eller inte.
Jag är halv när du inte är med mig..

Till helgen ska jag till Svall.
För jag ska gå.
Om jag hittar en klänning förstås.

Imorrn har jag prov, jävla skitprov.

Livet är så ensamt när jag inte får dela det med dig varje dag.
Längtar så mycket tills det kommer att vara så, jämt.
Då man slipper allt detta väntade, slipper all planering när man ska träffas.
jävla less nu.

Upp klockan fyra på torsdag. Fy fan va jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback