Bakisdag

Bakis som få. Och dessutom bara ett par timmars sömn men det var lätt värt det.
Så himla roligt, från att göra sig iordning ute på Frösön med många skratt, till middag med Sofie på Kina. Jag och Sofie måste ha varit ett av de mest udda besökarna de haft!
Till att gå upp tillsammans med Pirre till Linda där vi skulle förfesta lite. till att spela bowling, till att dansa och sjunga på Seven, till att få en taxi före några andra som dampa! Och inte lite heller!
Haha, taxichaffören va en väldigt rolig prick, till att lägga sig i en väldigt skön bäddsova.

Sedan att det var totalt onödigt att jag for kl åtta är ju en annan sak. Men nu vet jag iaf lite mer lr mindre hur man nu ska se på det.

Nej om detta bara är början av all studentfirande så kommer dessa tre månaderna bli några av de roligaste jag har varit med om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback