Det löser sig alltid.

Ja, då hade skolan börjat om igen. Och jag är fortfarande lika skolless..
Men det får väl gå antar jag. Det är ju trots allt inte så långt kvar nu.
Bara 12 skoldagar kvar för min del innan det är Påsklov. Och då har jag funderat på att drutta ner till sthlm igen.
Skulle vara skitmysigt..

Kunde fara hem tidigare idag. Skönt.
Ja, jag skolkade från en lektion, men vaddå! Jag har bara åtta procents frånvaro. Då jag skolka lite ; )
Helst från teckenspråk. Vilken skitlektion.

Ikväll är det till att röra på fläsket. Länge sen sist nu. Lite pinsamt egentligen.


Två år och tre månader.


Det är bara en månad kvar tills Oscar blir klar med sin praktik nere i Sthlm!
Helt sjukt. Vad skönt.

Nästa vecka har jag två prov. Men det får väl gå det med. Är mest nervös över det i Affärsjuridik.
Dumma lärare. Kan hon inte ha gjort på ngt annat sätt? Det är ju helt sjukt mycket..


Känns som jag inte bryr mig om det mesta nu faktiskt. Skiter att det är jobbigt framöver.
Det löser sig.
Det enda jag bryr mig om är att Oscar kanske kommer hem till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback