If you believe. I believe.

Denna dag har varit roligt.
Lr det vart bättre redan igårkväll då du brydde dej :)
Du är en bra kompis du!
Meeeen vi fikade ingenting, och vi hann inte med andra filmen.
Men det kommer säkert :D


Aja, iaf. Idag började jag dagen med att titta på skräckis hemma hos Pierre.
Huvva, pierre han e modig han, tittade hela tiden. Jag gömde mig mest i kudden!
Men det jag såg gjorde mig rädd så den måste ha varit bra då... ; )

Snart kommer han. Bara några timmar kvar.

Och dessutom är det Greys ikväll.
Oja!

Ne, kanske man ska begrava sig i högskoleprovet idag igen då.
Men jag kan ju iaf sitta i the sunlight!


Vad ska jag göra med min framtid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback