Lycklig

För jag har världens bästa föräldrar.
Sitter inne i vardagsrummet och prata med mor och far.
Balen kommer upp, och jag fäller en tår för jag hittar ingen klänning i min prisklass. Och som det verkar nu har jag inte ens råd med en för 500 kr.
Men då säger min far att de hade planera att ta mig till Sundsvall för att jag skulle få testa o se om jag hittar en där.
Ja, lägger min mor till, jag litar inte riktigt på att köpa en på blocket.
Ja, säger min far, och vi hade ju tänkt betala den med.
Vart så himla glad. Jag trodde verkligen inte det.  Nu måste jag bara se vad jag vill ha oxå.

Lycka.



Ljusblå lr rosa? Lr beige lr ljusgrön?


Kommentarer
Postat av: emma

ååååååååååååååå vad roligt fofie!!!!!!!! Då blir det ju bal trots allt då :D:D:D:D ååå vad glad jag blev nu, du ska få se min klänning i helgen :D Pusssss

2007-03-13 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback