Norway

Och nu har jag tagit mod till mig och ringt!
Haha, han ja prata med måste ha trott att jag hade ngt fel.
För varje mening sa ja Va? Eller Kan du säga det igen?
Haha! Men ja fick fram ett nummer och en dag jag ska ringa till någon. Han sa säkert namnet men jag hängde inte  med.

Denna dag är underbar, solen lyser, snön smälter, jag är på underbart bra humör och Oscar kommer hem ikväll.
Kan inte bli bättre..

Kanske, kanske så kommer jag att bo i Norge i sommar.
Helt otroligt. Kan knappt tro det..
Ska jag, alldeles på egen hand, fara till Norge, hitta någonstans att bo, utan någon att stödja mig på, leva någonstans där jag inte känner någon, klarar jag det? Ja, det gör jag för det är mitt alldeles egna äventyr.  

Ålesund, är det där jag kommer bo i sommar? Eller kanske någon annanstans..

Nu är det lunch som gäller och sen ska jag fara på ICA och handla lite mat.

Kommentarer
Postat av: emmmmmmmma

men ja vill också följa!!!!!!! vill inte fofie ha emmmmma med sig?:(

2007-03-16 @ 17:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback