Det löser sig ;P

Och nu var veckans enda skoldag över. Skönt.
Tycker denna vecka har varit så himla skön.
Slapp slapp slapp.
Sitter nu och dippar gurka och tittar på Kylie XY.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det än, mycket konstig karl är det iaf.

Prov gjorde jag idag, gick nog redigt åt skogen.
Men godkänt hoppas jag på iaf.

Rätt tråkigt var det idag på skolan.
Ingen Pierre, han är hemma och jobbar och blir rik.
Men nästa vecka kommer han igen.
King ;P

Jag har totalt tappat suget för att plugga.
Inte bra, för det är en hel del kvar än.

Gick in idag och fick en ansökningsblankett till komvux.
Kan vara bra att ha om jag bestämmer mig för att plugga civilekonom till våren.
Lr, ja. Vad jag nu ska hitta på med mitt liv.
De är ju fortfarande lugnt.
Har ju hela sommaren på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback