Jobb jobb och åter jobb

Varit hemma nu i två dar.
Far ikväll igen, för att sedan jobba i åtta dagar.
Schemat är fullspäckat med arbete de närmaste veckorna.
Fast under jul och nyår har jag lovat Therese att jag ska jobba i Backe.
Tyvärr hade hon hunnit pyttsat ut nyår men jul och några dagar där emellan ska jag jobba.
Ja, mitt liv handlar mycket om jobb just nu.
Och att sticka, har gjort klart en vante nu:)

Sen så har jag gjort adventsfint i lägenheten, inte så svårt kanske.
För vi har bara en julstake. Hihi.

Sen så har det hänt en olycka med min bil.
Det verkar som om någon har backat på den, för det är märken och en buckla på bakdörren.
Fast man ser inte bucklan, man bara känner den.
Aja..

Ikväll får jag träffa Oscar igen,
fast han far imorrn till hoting så jag blir ensam över helgen.
Men jag jobbar ju mest hela tiden iaf så det gör inte så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback