Snow

När man inte har skrivit på ett tag får man bloggtorka.
Aja, sitter iaf och  smuttar på en päronlikör.
Mycket god :)
Idag sladdade min käre pojkvän sönder ena blinkersen.
Så går det när man ska impa :)
Hihi, de gör egentligen inte så mycket, hade varit värre om han hade repa lacken :)

Annars har jag väl inte gjort så mycket.
Jag och Oscar gjorde Mårtensson och Svensson sällskap i letande efter vinterskor.
Det finns verkligen inga vinterskor för karlar!
Helt sjukt!
Det de har att välja på är kängor lr politikerskor.
Mycket dumt.

Åt världens godaste kycklingfajitas idag.
Mums.

Snön har fallit.
Underbart.
Blir så himla glad bara jag tittar ut.


Kommentarer
Postat av: emmis

Men nu är du hemma så du måste skriva :)

2007-11-29 @ 12:04:43
URL: http://emmabergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback