The first day of the week


image143

Idag är det Oscars födelesedag och första dag på jobbet! Grattis!
Hoppas det går bra för han!
Längtar tills han har slutat så jag får veta hur det har gått.

Så, vad har jag gjort med denna dag då?
Ingenting. Lr, jo. Jag har sökt jobb.
3 stycken faktiskt.

onsdag går tiden ut för det första jobbet, sen kommer dem på löpande band med bara några dagars mellanrum.
Då är det dax att hoppas.

Just nu är det dax för ingenting.
Har slappat mig genom dagen i pyjamasbyxor.


Ikväll är det gympa igen.
Ska ge allt jag har så jag inte kan imorrn ; )

Sen har jag även funderat mycket över läget i mitt liv.
Är inte speciellt nöjd med en del.
Måste prata med Oscar om det ikväll.


Allmänt längtar jag efter en lägenhet som är vår.
Och ett jobb som är mitt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback