Veckan som varit

Hemma ihelgen med, Jörgen fyllde visst år så vi ska fira han :)
Sen ska vi hämta lite mattor och så.

Hihi, Oscar trodde inte han skulle få lön denna månad och jag trodde jag bara skulle få några hundralappar.
Men se så blev det inte. Nu  blev vi istället rik.
Najs bajs.

I tisdagskväll fick vi våran lägenhet,
det var första gången jag fick se den.
Helnöjd :D
Dock var den i dyngigaste laget så vi har städat ur den,
men så är det kanske när en skoterreparatör har bott där :)


Ja, och så har jag fått jobb.
Börjar på  måndag.
Ska jobba vik på servicehus i Lugnvik.
Och om de tycker jag jobbar på bra ska de varva mig mellan äldrevården, servicehuset och hemtjänsten!
Ska iaf fortsätta söka jobb,
tror jag?
Joo, de gör jag nog.
Kan ju få bättre :)

Neee  hej hopp!
Nu ska jag göra nytta,
far vill ja hjälp och sen ska jag tvätta med för våra tvättmaskiner
i Östersund va tydligen ur funktion under helgen.



Ha de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback