Converseväska

Så hade  man varit och rört på sig för denna dag med.
Gick mycket bättre än förra gången, kanske beror det på att jag har fått nya springafortskor ; )
Fick mors "gamla" då hon hade hittat bättre hos Owe´s.

Igår firade jag och Oscar jobbet med några öl och cider.
Gott gott.
Tittade på Criminal Minds.
Rätt besviken, det var inte så bra som det brukar vara.

Klockan 11 skulle vi lägga oss men då såg jag att Miami Ink gick på Discovery,
och då kan man naturligtvis inte lägga sig,
så vi satt uppe en timme till ; )

Idag ska det firas med.
Men idag blir det mest för att min Oscar fyller 21 på måndag!
Han har redan fått sin preset av mig pågrund av att han inte kan få den på måndag.
Och gissa om han vart glad :D
Jag som hade såna problem med vad jag skulle ge han men det vart en tydligen en höjdare när jag väl kom på en.
Phu..
: )

Kommentarer
Postat av: emma

Fofiie, hur gör du för att få en så stooor bild? :) Jag kan bara få små eftersom de bara finns såna designstilmallar?:S kramis

2007-09-29 @ 13:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback