Lugnet före stormen?

Helgen är borta och jag har mest latat.
Ingen logen för mig och vet ni, jag ångrar det absolut inte.
Helskön helg med mycket funderingar, jobbansökningar hit och dit.
En sväng på Långön med mor o far på lördagen, i solen.
Ihelgen kändes det verkligen som om de första höstdagarna har kommit.
Halvkallt varmt med en strålande sol and I love it.

Igår ägnade jag nästan hela dagen framför datorn.
Snokade bloggar, kollade jobb o vips hade jag dessutom beställt lite kläder.
Välbehövd tjocktröja samt en massa underkläder.
Slängde in en partyklänning där med, bara för att.
Är lite skeptiskt till den såhär efterråt, men vi få se :)
Sen svängde Oscar även förbi en snabbis, surrade lite om allt möjligt,
tatueringar o Itunes, sen tog han sitt pick o pack o drog vidare till Hoting.

På Onsdag ska jag ta mig en sväng till Junsele för en välbehövd klippning och lite slingor.
Har inte klippt mig på alldeles förlänge!
Dessutom har jag och Anja en hel del att prata om.
Mycket har hänt i både hennes och mitt liv sen sist.

Sen då?
Jag fortsätter jobba på Gläntan i Backe de dagar jag får,
hoppas på jobb  i Norge,
och längtar tills sista  helgen i Augusti  för då ska jag va med Axel och vi ska göra Ösund osäkert.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback